Koncert Kalender for Taastrup Musikforening

Alle koncerterne finder sted i:
Taastrup Kulturcenters Koncertsal
Kl. 19.30
Popplealle 12
2630 Taastrup

Medlemskontingent for 2018/19:

Kr. 650   for et familie abonnement (forældre med børn under 18 år)

Kr. 400   for et enkelt abonnement

Kr. 300  for et pensionist abonnement

Kr. 200  for studerende

Kr. 100  for en gæstebillet

Betalinger bedes venligst indbetalt på Musikforeningens konto og husk at opgive navn og adresse, så ligger medlemskortet parat ved den første koncert:

Danske Bank
Reg.nr: 1551
Konto nr.: 92 15 158

Alle Musikforeningens medlemmer har gratis adgang til koncerterne.
Alle koncerter koster 100 Kr i entre for ikke medlemmer.

Mandag d. 10.09.2018

Pianisten Svetoslav Korolev, Dresden, spiller Beethoven: Sonate nr. 27, e-mol, Schubert: 3 Klaverstykker, D 946, Debussy: Clair de Lune,  G. F. Malipiero: Mascere Che Passano og Ravel: Ondine. Se mere..

Mandag d. 08.10.2018

Det kgl. Kapels Messingkvintet v/Kasper Thaarup, basun, Gustav Carlsson, horn, Nikolaj Viltoft, trompet, Jonas Wilk, trompet, Lars Holmgaard, tuba. Program: Ewazen Fanfare, Water Music, Grieg Suite, Vivaldi-Bach Suite, Holberg Suite, Carmen Suite. Se mere..

Mandag d. 12.11.2018

Guitarduoen Kristian Gantriis  & Volkmar Zimmermann spiller værker af argentinske tango komponister, spanieren Federico Mompou og spændende kora musik fra Mali, et af Afrikas musikalske hotspots. Se mere..

Mandag d. 14.01.2019

Nytårskoncert med Ensemble Amadeus Copenhagen v/ Emily Fowler, Ida Lorenzen, violiner, Astrid Christensen, viola, Helle Sørensen, cello, Lars Baunkilde, violone, Morten Mogensen, hammerklaver (forte piano) Program, bl.a. Mozart: Klaverkoncert nr. 12 og  nr. 20. Samt nogle andre værker, der ikke er bestemt endnu. Se mere..

Mandag d. 11.03.2019

Koret Musica Ficta v/ Bo Holten: ”Perler fra den danske sangskat” samt nye melodier til Halfdan Rasmussen-digte v/ Torben Enghoff & Viggo Mangor. Se mere..

Mandag d. 08.04.2019

(Inden koncerten er der generalforsamling kl. 17.30 i Kulturcentret).

Mathias Kjøller, klarinet & Søren Rastogi, klaver, spiller Schumann: Tre romancer for klarinet og klaver, Carl Reinecke: Introduktion og Allegro Apassionata for klarinet og klaver, Claude Debussy: Første Rhapsodi for klarinet og klaver og Alban Berg: 4 Stykker for klarinet og klaver. Se mere..